poniedziałek, 22 lipca 2013

Prolog - ...

                                                     Violetta                                                    

Właśnie czekam na samolot do Buenos Aires powiedziałam tacie że idę po wodę tak naprawdę miałam dość jego towarzystwa. Wraca z nami Angie, która na tutejszych wakacjach powiedziała, że jest siostrą mojej zmarłej mamy. Na początku byłam zła, że tata kłamał ale im wybaczyłam.
- Violetta idziesz wreszcie z tą wodą ?! - zapytał mnie ojciec.
- Już tato zamyśliłam się - odparłam. Ciągle mnie kontroluje ehhhh
- SAMOLOT RUSZ SIĘ - odparł
- Już już. Jezu zdążę -.-'
Weszłam do samolotu i zajęłam obok nich miejsce.









Jane ;*

-----------------------
Mam pytanko xd Jakie chcecie pary piszcie w komach ;*

2 komentarze:

  1. radze ci go przeczytać i powiedzieć co o nim myślisz http://leonetta-new-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pary : Leonetta Marcesca Naxi Bromilla Fededmiła Dielara dzisiaj odkryłam twojego bloga i zapowiada się nieźle

    OdpowiedzUsuń

Gdy komentujecie moja morda wygląda tak ;)