poniedziałek, 22 lipca 2013

Rozdział 2

                                             Violetta 
- Tato dlaczego mi nie powiedziałeś ? - zapytałam ze smutną miną
- Przepraszam chciałem cię chronić, chciałem, żebyś nie żyła przeszłością - odpowiedział smutnym głosem 
- Dobrze już się nie tłumacz - podeszłam do niego i go przytuliłam - kocham cię/
- Ja cię też- odpowiedział szczęśliwy - Violu w pokoju Jade kupiła ci sukienkę, ale nie martw się zobacz ją przebierz się i sama sobie wybierzesz - powiedział a ja się ucieszyłam
- ONA JEST YYYYYY TATO ODDAJ JĄ JADE PROSZĘ !!! - wykrzyczałam z góry
- Dobrze słonko, a teraz się przebieraj i jedziemy ci inną kupić - powiedział - zabierzemy Angie żeby nam doradziła o i znam chłopaka, który jest zaproszony wraz z rodziną może nam pomóc w wyborze chcesz ? - dodał
- Czemu nie - powiedziałam i poszłam się przebrać  Wygląd po : 



German

Czekamy na Violę ona jeszcze nie zeszła chyba na nią krzyknę.
- Vio - już miałem krzyczeć, ale wreszcie zeszła.
- Teraz jedziemy po osobę, która pomorze ci w wyborze dobrze - zapytał
- Ok mi to obojętne - odpowiedziałam

                                                                     Violetta
Tata poszedł po tą, że tak powiem "niespodziankę". Po chwili wrócił a mnie zamurowało.
- Leon - wykrzyczałam ze szczęścia - Tato on ma nam pomóc w wyborze ?
- Tak a nie chcesz. Myślałem, że się ucieszysz jak poznasz chłopaka - powiedział ze smutkiem w głosie.
- Ja go znam - powiedziałam i przytuliłam Leona
- Cześć Violu - powiedział i pocałował mnie w policzek
- Jej jak się cieszę, że to ty - powiedziałam ze szczęściem w głosie
- Haha masz gwarantowaną genialną sukienkę na urodzinki - powiedział z uśmiechem ja też się do niego uśmiechnęłam- Nie wiedziałem, że jesteś córką pana Castillo
- Jestem, nie chciałam tego przyjęcia - powiedziałam ze smutkiem
- Przynajmniej ja tam będę - uśmiechnął się do mnie
Po kilku minutach byliśmy już w sklepie Leon obrzucił mnie sukienkami, które mu się podobały musiałam je wszystkie po kolei przymierzyć.
- To zaczynamy- powiedziałam z lekkim uśmiechem
1 :

- Nie za bardzo - powiedział z uśmiechem Leon
- Mi też się nie za bardzo podoba - dodał tata
- Ok lecę po 2 - powiedziałam i weszłam się przebrać
2:

- NIE - wykrzyczał Leon w tym samym momencie co tata
- Leon ty ją wybrałeś - popatrzyłam się na niego złowrogim spojrzeniem
- Idź się przebrać - powiedział z uśmieszkiem
3 :


- Sio się przebrać - powiedział złowrogo do mnie Leon co troszeczkę mnie wkurzyło. Już miałam mu powiedzieć coś nie miłego, ale się powstrzymałam, no ale przecież większość sukienek to on mi wybierał.
- Dobrze dobrze jak sobie jaśnie pan życzy - powiedziałam z wrednym głosem i weszłam do przebieralni.
4 :  

- Nie za bardzo, ale lepiej już coraz lepiej - powiedział Leon w tym samym czasie, gdy tata wyszedł.
- Śmiesznie - powiedziałam oburzona i poszłam się przebrać.                                                              
5 :                                                                                                                                               

- Serio w tym czymś lecz się z bezguścia - powiedział i zaśmiał się złowrogo                                         
- Kysz - powiedziałam i popchnęłam go tak, że spadł z krzesła                                                             
6 :                                                                                                                                               

         - Odpada - wykrzyczał Leon a ja weszłam się przebrać

7 :
                                                                                                 
-Hah idź się przebrać - weszłam do przebieralni. To się tak ciągnie - powiedziałam po cichu
8 :

        - Wybierz coś wreszcie dobrego - powiedział i zrobiłam to co wcześniej
9 :

- Proszę Viola masz ostatnią szansę - powiedział i wstał z krzesła                                                          
10 :                                                                                                                                                   

- BRAWO TA JEST GENIALNA WYGRAŁA - uśmiechnął się i mnie przytulił                                   
- Widzisz jestem super - powiedziała i nagle wszedł tata                                                                               - Viola    zapłaciłem za wszystkie sukienki chodźmy - powiedział i poszliśmy                                              Po chwili jechania Leon musiał iść pożegnałam się z nim i wróciłam do domu.                                        
- Tatusiu mam pytanko - powiedziałam z miną zbitego psa - mogę chodzić do Studio 21 błagam                   - Muszę się nad tym dobrze zastanowić, ale może się zgodzę- powiedział z uśmieszkiem na twarzy                - Jutro są moje urodziny pamiętaj - powiedziałam z miną zbitego psa - błagam Leon tam chodzi bo wyczytałam w necie. Poproszę go i on się mną zajmie no proszę tatusiu błagam no błagam - powiedział jeszcze bardziej z miną zbitego psa                                                                                                      
- Niech ci będzie, ale tylko jeśli Leon się zgodzi - powiedział - Jutro się go zapytam i zobaczymy a teraz idź spać.                                                                                                                                                             Poszłam i zaczęłam pisać w pamiętniku :                                                                                                       " Drogi pamiętniku wiem, że długo nie pisałam, ale jest co opisywać. Na lotnisku spotkałam fajnego chłopaka miał na imię Leon. Gdy pokłóciłam się z tatą on mnie uratował przed wpadnięciem pod deskorolki. Później pojechałam z nim i tatą wybrać sobie sukienkę na urodzinki. Leon ma gust. Gdy wróciłam tata zgodził się, żebym chodziła do Studio 21 wraz z Leonem . Jestem taka szczęśliwa i śpiąca."                                                                                                                                         
Po kilku minutach leżeniu i rozmyślaniu o Leonie zasnęłam.                                                               

                                   

  

                                                                            
                                                                            

  

Jane ;*                                                                                                
         

1 komentarz:

Gdy komentujecie moja morda wygląda tak ;)