piątek, 26 lipca 2013

Rozdział 6

                                            Maxi
W trakcie imprezy dostałem sms'a od Leona : Impreza działka Violi, przynieś %                                                                                                                         
Naty
Sms od Violki : Impreza u mnie na działce, przynieś % <wygląd Naty>
Fran
Sms od Ludmi : Impreza u Violi na działce, przynieś %  <wygląd Fran>
Cami
Sms od Violi : Impreza u mnie na działce, możesz przynieść %  <wygląd Cami>
Viola
Ja wysłałam do dziewczyn z Ludmi, Leon do chłopaków, więc idę się szykować. <wygląd Violi>

                                                                  Ludmi                                                                
                                    Idę się szykować Violka wyszła, a Leon sobie poczeka. <wygląd Ludmi>
                                                                           Leoś
               Będzie impreza, będzie. A może tak Larę zaprosić ? Nie po tym co mi w Studio zrobiła.
               Od pojutrze wyjeżdżamy do Hiszpanii z naszą klasą. Ktoś już przybył, otworzyłem Maxi,    
               Andreas, Brodway, Braco, Marco, Cami, Naty, Fran, Lena. Wszyscy przynieśli %,czuję, że jutro
               nikt z nas nie pójdzie do szkoły. Impreza rozpoczęła się grą w wyzwania.
               - Ja wybieram pierwsza - wykrzyczała Ludmi - Wybieram Naty. Masz pocałować Maxiego.
               - Ehhh - powiedziała Naty i pocałowała Maxiego
               - Naty teraz ty - powiedziała Lu
               - Ja wybieram, Leona - powiedziała - Masz wskoczyć do lodowatego basenu.
               - Co ? - zapytałem
Wygłupialiśmy się tak do białego rana, aż byliśmy tak narąbani, że masakra.
rano                                                                                                                       
Viola zrobiła zdjęcie Lu jak spała, prze komicznie wyglądała : 
Dzisiaj nikt z nas nie poszedł do Studio. Wypoczywaliśmy do południa.
Gdy wróciliśmy do domów, szybko zabraliśmy się za pakowanie.
                                                                                  
Jane ;*
               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Gdy komentujecie moja morda wygląda tak ;)