wtorek, 23 lipca 2013

Rozdział 4

                                          Violetta
Obudził mnie dźwięk sms'a był on od Leona : Jak się spało ? ;*
Zaśmiałam się pod nosem i odpisałam : Spałam jak małe dziecko śniące o księciu haha. A ty jak spałeś ?
Dzisiaj mój pierwszy dzień w szkole, ale fajnie. Leon po mnie przyjdzie za niedługo, więc idę się jak najszybciej ubrać i zjeść śniadanko. Postanowiłam, że wezmę jedną z nowych sukienek :
-Olguś Co na śniadanko ? - zapytałam                                                                              - Rogaliki z dżemem - odpowiedziała wesoła                                                                   - Fajnie - odpowiedziałam i zabrałam się do jedzenia po 15 minutach ktoś zadzwonił do drzwi. Był to Leon po mnie na przywitanie pocałował mnie w policzek. Jak najszybciej porwałam torebkę i poszłam z Leonem.                                                                                 - Dzisiaj zaczynamy ćwiczyć do egzaminów, i tak bez mojej pomocy byś zdała                - powiedział z tym swoim uśmieszkiem.                                                                       - Jasne jasne, ale cieszę się, że będę ćwiczyć z tobą- powiedziałam. Po chwili byliśmy już przy Studio. Zauważyłam jak jedna z dziewczyn patrzy się na Leona krzywo. Zdziwiłam się.                                                                                                                                                                                                                              Ludmila 
                                                                
 - Naty - wykrzyczałam ze złością - Leon napisał do mnie sms'a , że ze mną zrywa jaki on odważny.
- Nie martw się - odpowiedziała
- Nie martwię tylko patrz idzie z jakąś lafiryndą - powiedziałam ze złością
- Faktycznie, ciekawe kto to i czy są razem - powiedziała Naty z ciekawością w głosie
- Trzeba im rozbić ten związek - zaczęłam pocierać palcami o palce, pokazując, że już mam plan.
- Mów co to za plan.
Opowiedziałam jej wszystkie szczegóły planu i poszłyśmy do Studio.

                                                         Francesca 
- Ej dziewczyny i Maxi haha Co to za dziewczyna, która idzie z Leonem ? - zapytałam bardzo zdziwiona
- Nie wiem chodźcie się z nią zapoznać - powiedziała Camila
- Dobry pomysł - powiedzieliśmy chórem
Podeszliśmy paczką do Leona.
- Co nie przedstawisz nas swojej nowej dziewczynie ? - zapytałam
- Violu poznaj całą paczkę przyjaciół już ci ich wymieniam : Camila, Francesca, Maxi, Braco, Broduey - odpowiedział nam Leon
- Cześć jestem Violetta - uśmiechnęła się do nas
- Leon porywamy ci ją do Resto na chwilkę ok ? - zapytałam
- Niech wam będzie, ale zaraz ma wrócić bo będziemy ćwiczyć - powiedział z uśmieszkiem
po kilku minutach w Resto 
- Dziewczyny mam pomysł - powiedziałam- Zróbmy sobie pamiątkowe zdjęcie i wyślijmy Leonowi
- Dobry pomysł - uśmiechnęła się Viola
Sms do Leona : Szkoda     ci co nie ? ;*                                      - Viola teraz zdjęcie z Camilą, albo Maxim - powiedziałam z uśmieszkiem i wzięłam telefon od Violki
Sms : Patrz, ale ci teraz zazdro będzie 
Sms od Leona : Masz rację zazdro mi. Wracaj już to poćwiczymy ;*                                                              - Laski muszę iść Leośka się nie cierpliwi - powiedziała Viola                                                                        Violetta 
Weszłam do Studio, Leon czekał na mnie w sali od muzyki. Przywitaliśmy się i zaczęliśmy razem ćwiczyć En mi mundo. Przy nim wychodziło mi lepiej niż samej, powiedziałam po cichu.                                                   - Violka muszę iść na zajęcia, jak wrócę poćwiczymy taniec - uśmiechnął się i poszedł                                 Leon 
Gdy wychodziłem z klasy złapała mnie Ludmila.                                                                                    
- Cześć kochanie - powiedziała wesoła                                                                                                          - Czego chcesz ? - zapytałem ze złością                                                                                                        - Niczego - powiedziała i zbliżyła się do mnie, że wyglądało to tak jakbyśmy się całowali.                              Naty to wszystko nagrywała, podglądał nas także Maxi, który stwierdził, że będzie mnie bronił u Violi.     
Violetta
Do klasy weszła jakaś dziewczyna i pokazała mi filmik jak Leon całuje się z jakąś inną dziewczyną, natychmiast wybiegłam zalana łzami z klasy. Leon wołał mnie, że mi to wyjaśni, że to nie było tak, lecz go nie słuchałam. Usiadłam na ławce, natychmiast podbiegła do mnie Fran z Cami i Maxim.                         
- Viola to nie było tak jak na filmiku - powiedział Maxi                                                                    
- A jak ? - zapytałam i buchnęłam płaczem                                                                                  
- Widziałem wszystko, Ludmila się tylko tak ustawiła, żeby było widać jakby się całowali, ale pocałunku nie było - powiedział Maxi i uśmiechnął się do mnie.                                                                                  
Co ja zrobiłam, szybko wbiegłam do Studio, Leon siedział w sali od tańca.                                          
- Leon ja nie wiedziałam, filmik mówił coś innego - powiedziałam ze smutkiem w głosie                        
- Wybaczę ci jak pójdziesz ze mną dzisiaj na spacer do parku - powiedział - przyjedź do mnie razem z tatą, bo przyjeżdża dzisiaj do moich rodziców.                                                                                              
Uśmiechnęłam się i go przytuliłam.  
                                         


              

                                                        Jane ;*                                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Gdy komentujecie moja morda wygląda tak ;)