wtorek, 23 lipca 2013

Rozdział 3

                                         Violetta
Obudziłam się około 6 : 00. Miałam ochotę wyjść na spacer, aby się przewietrzyć. Wyszłam na dwór, szłam chodnikiem w stronę parku. Nagle zaczął padać deszcz, więc pobiegłam w stronę domu. Zanim się skapnęłam poślizgnęłam się, lecz nie upadłam na ziemię tylko w ramiona jakiegoś chłopaka. 
- Nic ci nie jest ? - zapytał - A tak w ogóle jestem Tomas.
- Nie nic dziękuję za troskę. Jestem Violetta miło mi cię poznać. Dziękuję za ratunek, ale muszę już wracać.
- Nie ma za co cześć. 
po kilku minutach 
  
Jestem już w domu,  dziwię się nikt jeszcze nie wstał. Poszłam do łazienki się przebrać, umalować i uczesać.
Wygląd po :

  - Olga - zawołałam                                                                                                                                           - Tak słonko? - zapytała                                                                                                                        - Co jest na śniadanko, bo czuję tosty- powiedziałam aż ślinka ściekła mi z buzi                                                      - Brawo Schodź bo są gotowe - powiedziała                                                                                      - Dobrze - i zeszłam. Zjadłam swoje urodzinowe śniadanko i usiadłam na swoim łóżku rozmyślając o Leonie i Tomasie. Nie wiem może ja coś czuję do obu. Nie to jest niemożliwe mi podoba się tylko Leon.
Leon Leon będzie dzisiaj na mojej imprezie, ale się cieszę. Sam wybierał mi sukienkę i jest ona cudowna.
Popatrzyłam na zegarek co minęła już 1 godzina. Nagle do pokoju wszedł tata z Angie, Ramallo i Olgą, złożyli mi życzenia i dostałam prezent od Angie uzupełnione papiery do Studio 21. Od taty dostałam Piękne kolczyki .Od Ramalo dostałam bransoletkę.Olga upiekła mi mój ulubiony tort czekoladowy. 
godzinę później
Jade zabawiała swoich gości. Nagle ktoś zadzwonił do drzwi to był Leon. Ja nadal nie schodziłam na dół, bo ubierałam sukienkę : 
   
German 
- Leon mógłbyś pójść po Violę na górę, bo goście czekają i się niecierpliwią - powiedziałem 
- Dobrze już po nią idę - odpowiedział Leon                                                                     
Violetta
 Śpiewałam piosenkę Te Creo :                                             
    Mientras algo me hablo de ti,                                                                                                                   
       Mientras algo crecía en mí,
       Encontré las respuestas a mi soledad
       Ahora se que vivir es soñar.

       Ahora sé que la tierra es el cielo,
       Te quiero,
       Te quiero.

       Que en tus brazos ya no tengo miedo,
       Te quiero
       Te quiero
   
Leon
Jaki ona ma śliczny głos. Powinna się zapisać do Studio 21. Wszedłem do niej do pokoju i od razu jej o tym powiedziałem. Dowiedziałem się, że już złożyła tam papiery.                                                                       
- Violu musisz już zejść na dół goście czekają - powiedziałem z uśmiechem                                                   
- Kiedy ja nie chcę - powiedziała ze smutkiem w głosie                                                                                
- Zejdźmy razem - powiedziałem i złapałem ją za rękę po czym zeszliśmy po schodach i Viola zaczęła tańczyć 1 taniec z jej tatą.  Gdy już skończyła poprosiłem ją do tańca. Przetańczyliśmy razem cały wieczór.
Wyszeptałem jej do ucha : Muszę już iść przyjdę po ciebie rano, pójdziemy razem do Studio. Uśmiechnąłem się i pocałowałem ją w policzek po czym poszedłem do domu, myśląc ciągle o  niej.                                   
Violetta
Po imprezie poszłam na górę i opisałam cały dzień w pamiętniku. Położyłam się na łóżku i myślałam co czuję do Tomasa a co do Leona, po chwili zastanowienia zdecydowałam, że kocham Leona a Tomas to tylko przyjaciel. Myślenie strasznie mnie wyczerpało, więc położyłam się i zasnęłam.                                    
German
Trzeba tu posprzątać, stwierdziłem w myślach. Sprzątaliśmy z Olgą i Angie całe 2 godziny. Po tym otworzyłem butelkę wina. Po kilku lampkach staliśmy ledwo na nogach więc poszliśmy spać.     



Jane ;*                                                                                                              

1 komentarz:

Gdy komentujecie moja morda wygląda tak ;)