piątek, 16 sierpnia 2013

Rozdział 11 a raczej wypociny xd cz ŁAN XD

Violetta
Chwaliłyśmy się tak swoimi zdobyczami, nagle wparowali do nas chłopaki mówiąc, że mają super ognisko na plaży. Wbiegłam do łazienki, aby odpowiednio się ubrać.strój Wybiegłam i złapałam Leosia za rękę po czym ruszyliśmy w stronę plaży.
Ludmi
Violka wyszła z łazienki AWE. Zaczęłam skradać się do łazienki, ale Cami mnie zauważyła więc wbiegłam do niej jak torpeda. strój Wyszłam i nagle ktoś zatrzasnął drzwi do łazienki, pewnie Cam.
Camila
Dzisiaj uda mi się zwrócić uwagę Andresa, chociaż nie Brodway jest lepszy Ahhh. strój
Fran
O Cam wyszła teraz ja. Hmm długa czy krótka sukienka, taka w sam raz. strój
Naty
Ale Fran szybko wyszła masakra. Ja będę długo siedzieć oj długo. strój A jednak wcale tak długo nie było.
Lara
Impreza na plaży super. Nikt mnie nie zapraszał, a może by tak powiedzieć, że Leon powiedział, że ja taka śliczna Lara mogę przyjść tak dla niego i mnie pocałował. O TAK!!!! strój

2 komentarze:

Gdy komentujecie moja morda wygląda tak ;)