czwartek, 8 sierpnia 2013

Rozdział 9 cz1

                                             Violetta
Obudziłam się w ramionach Leona. Zdziwiłam się, ponieważ on zamiast spać gapił się na mnie swoimi oczkami.
- Cześć królewno - powiedział a ja go pocałowałam. Poszłam się ubrać. *strój robiłam ja ;D*
Po chwili wparowała do nas nasza paczka. Wszyscy zaczęli Leosiowi przypominać kim są Maxi:
-Leon nie mów, że nie pamiętasz jak wmawialiśmy Andresowi, że kosmici przylecą porwać jego misia.
-A Maxi siema brachu. Andres idioto.
- Czyli nie musiałem szukać tylu naszych zdjęć? - powiedział równocześnie Maxi z Andre
Fran:
- A mnie nie pamiętasz? Ja jestem najlepszą przyjaciółką Violi często u siebie nocujemy.
- A Fran tak wiem
I tak sobie wszystko po woli przypomniał.
- Ognisko dziś wieczorem macie być - powiedziała Lu
- Ok
Wszyscy wrócili się szykować wraz ze mną. Violka

                                             Ludmi
Szybko trzeba się szykować tak mało czasu zostało ughhh... Lu Muszę coś wymyślić, ponieważ podoba mi się Tomas ughh

                                              Naty
Muszę super wyglądać, może wtedy Maxi mnie zauważy ;_; Naty Ok mam nadzieję, że mu się spodobam.

                                           Tomas
Poszedłem wszystkich przeprosić mam nadzieję, że mi wybaczą. Ja kocham Ludmi i nie chce być już po tej złej stronie.
- Słuchajcie wszyscy chciałbym was wszystkich bardzo przeprosić. I zapytać się coś jednej osoby. Ludmi zostaniesz moją dziewczyną - powiedziałem
- Tak - wszyscy wykrzyczeli i był grupowy tulasek. A Ludmi zgodziła się cieszę się na maxa.

                                          Cami
Ostatnio niestety ale nie byłam najładniejsza Ughh dzisiaj mi się uda dla mojej miłości Andresa. Cami

                                           Fran
Marco jaki on słodki mrrrrr. Trzeba się sweetaśnie ubrać xd Fran

                                           Lara
Kurcze Tomas od nas odszedł ughhh Trzeba poderwać Leosia sexy ciuszkiem. LARA

Jane ;********

1 komentarz:

Gdy komentujecie moja morda wygląda tak ;)