sobota, 31 sierpnia 2013

Rozdział 14 cz 2

Leon
Zabawa jest przednia, o gissas co ten Tomas włożył na siebie, ciekawe czy ma taki 2 strój. Idę do garderoby. YEAH znalazłem czas zatańczyć hihihi. Jak ja kocham moje złowrogie uśmieszki, no bo jestem taki sweet.


Viola                                                                                                    
Matko boska co oni wyprawiają ??? Wstyd mi za nich no, ale co jesteśmy już nieźle po %. Może by się tak do nich dołączyć ? OMG czy to nie Olga wchodzi do tego klubu ? Ona mi macha, boże ciekawe co ona tu robi, no ale wracając do tematu czas się do nich dołączyć. Hihi namówię Olgę, żeby powtarzała moje ruchy.

O masakra wszyscy zaczęli się wygłupiać. Matko boska mój tata wchodzi do klubu i zaczyna tańczyć o.o

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Next część - 2 kom ;*




8 komentarzy:

  1. HAHAHA super rozdział...
    wpadnij na mojego bloga...

    http://amores-musica-pasiones.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. extra rozdział. dodaj next

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne , ale rób dłuższe proszeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :( Weny ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne + zapraszam do mnie http://leonetta-leon-i-violetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, niezłe! Czekam na next i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. superr czekam na next i na Leonettę

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahah jebłam >͵<

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha niezłe to :D
    Wpadnij do mnie może ci się spodoba? ;)
    mylongstory-violetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Gdy komentujecie moja morda wygląda tak ;)