niedziela, 25 sierpnia 2013

Rozdział 13 cz 2

Viola
Jaki ładny dzień. Oj jak przypomina mi się ile oni wypili to sikam ze śmiechu ! Chyba wybiorę się na spacer, taka piękna pogoda. Ubrałam się szybko i ciekawie. Szłam chodnikiem wokół parku, gdy podszedł do mnie Diego. Ughhh czego on tu -.-'
- Cześć śliczna
- Spadaj po tym jak mnie porwałeś masz celność do mnie podchodzić ?
- Ja porwać mojego aniołka? Nigdy
- Ta to może masz brata, który mnie porwał.
- Fiego zabiję gnoja!!!! On cię porwał nie ja!
- Ciul mnie to idź sobie nigdy cię nie pokocham Ughh WON !
- Oj kochanie jesteś słodka jak się złościsz - musnął mój policzek
- SPADAJ DOBRA !!!! - strzeliłam mu mega zajebistego plaskacza. Po czym wróciłam do pokoju i opowiedziałam wszystko Leonowi, wraz z głupią miną Diego.
- Oj kochanie ile ty masz pary w tych rękach ?
- Chcesz się przekonać ?
- NIE !!!!!!
- Haha ;d
- Idziemy na plażę ?
- Pewnie ;D
Wskoczyłam do wody niczym torpeda.
- Violuś
- Hmm ?
- REKIN
- Gdzie ?- faktycznie pływało coś takiego, ale ja stwierdziłam, że to wyłowie okazało się, że małe dziecko próbowało nas nastraszyć. - Oj kochanie, za niedługo będziesz bał się kota ;3
- Hahaha ja już się boję tych takich sfinksów . To nie koty bez sierści. - wyciągnął zdjęcia takiego kota:
-Fuj Leoś schowaj to coś !!!!!
Poszłam kupić nam lody, oczywiście ja zamiast jeść rzuciłam lodem w Leona. Dostało mi się bo on mi oddał.
- Jestem brudna foch !!! - poszłam i pocałowałam znak drogowy. Zaczęłam po nim zjeżdżać jak na rurze. Leon natomiast pocałował drzewo i wspiął się na nie udając, że jest małpą. Biedny bo kopnęłam w to drzewo, a on spadł. Należało mu się !!!

-------------------------
Wypociny ;c Komentujcie poprzedni post ;c Next rozdział = 3 kom ;3


4 komentarze:

Gdy komentujecie moja morda wygląda tak ;)