czwartek, 22 sierpnia 2013

Rozdział 12 cz 2

Leon
-Koniec ja już drinków nie robię bo jesteście nachlani na maxa - wykrzyczałem kiwiąc się z lewego boku na prawy. Zobaczyłem Violę nieźle upitą więc do niej podszedłem.
-Cześć moja kochana lamo - powiedziałem a ona ryknęła śmiechem
-Witaj mój kochany orangutanie - oboje leżeliśmy na glebie ze śmiechu to jakaś masakra. Musiałem niestety przerwać tę dziwną chwilę bo Andres zaczął całować drzewo. Jakaś masakra numer 2.
- Andres wiesz, że miziasz się z drzewem ?
- Wiem to drzewo bierze ze mną ślub. Chcesz być moim księdzem ? - znowu leżałem już ze śmiechu na glebie.
- Pewnie, że chcę!!!! A więc czy ty idioto - powiedziałem i wskazałem na Andresa - bierzesz to oto drzewo za żone ?
- BIORĘ - wykrzyczał jak opętany i  pocałował drzewo. A ja zwijałem się ze śmiechu na podłodze.
Violetta
Siedziałam i patrzyłam jak Andres bierze ślub z drzewem, gdy nagle ktoś zakrył mi usta dłonią. Nie mogłam nic zrobić ja zostałam porwana. 
- Nie ruszaj się a nic ci się nie stanie - powiedział znajomy mi głos to był......
Camila
Jestem nachlana jak świnia w trakcie karmienia. O idzie Brodway morze małe miziu miziu ?
- Hej Brodway zdecydowałam, że ja kocham ciebie nie Andresa. - powiedziałam nawet nie wiedziałam co bo byłam grubo po %
- Słodko - powiedział i mnie pocałował

-----------------------------
Jakimś cudem, ale jest ;d   

4 komentarze:

  1. Wow ślub z drzewem hahaha padłam ;)
    Ciekawe kto porwał Violkę;d
    Rozdział jest super;p
    Czekam na kolejny ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoł ciekawe co z Violettą się stało i kto ją porwał *_* Suuper rozdział !! Czekam na next !! *_* ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, ale impreza!!!
    Słub Andreasa z drzewem...Haha...świetny pomysł ;D
    Zapraszam do mnie:
    http://violainnahistoria.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedz mi ze to nie Diego porwal Violette, bo
    1. Udusze.
    2. Bede zua i sama ci cos do rozdzialu dopisze :D
    Moze to byc sobie Tomas, Feder, moze to byc nawet Maxi, ale nie Diego! XD

    OdpowiedzUsuń

Gdy komentujecie moja morda wygląda tak ;)